wtorek, 31 lipca 2012

Szeptem

Autor: Becca Fitzpatrick
Wydawnictwo: Otwarte
Tytuł oryginalny: Hush, Hush
Ilość stron: 325
Saga Szeptem to fascynująca opowieść o przystojnym Patch'u i ślicznej Norze. Sięgnęłam po tą książkę, ponieważ poleciła mi ją siostra, i bardzooo, bardzooo, bardzooo jej dziękuję. Książka spodobała mi się niezmiernie xD. Przewracałam strony  żeby zobaczyć jak się zakończy (to pewnie przez adrenalinę xD). Przeczytałam ją na początku wakacji, ale mimo to cały czas sięgam na półkę po Szeptem, aby jeszcze raz przeczytać choćby jeden fragment.

Zwykła szesnastoletnia Nora, która prowadzi normalne życie, takie jak każdy z nas: chodzi do szkoły, odrabia zadania domowe, w sobotę wychodzi na imprezę z przyjaciółmi lub ogląda film z przyjaciółką.
Poznaje zabójczo przystojnego Patch'a. Jednak Patch jest istotą nie z tego świata... I nie jest jedyny.
Nora poznaje go i... z początku go nienawidzi. Z czasem dziewczyna zaczyna przyzwyczajać się do chłopaka i czuć do niego coś więcej niż samo zaufanie. Pragnie go bliżej poznać i być z nim. Chce poznać wszystkie jego tajemnice. A co na to Patch ? Okazuje się, że on... Dobra tyle, więcej nie piszę bo jeszcze zdradzę to i owo ;P Ale pamiętajcie; są tajemnice o których mówi się tylko SZEPTEM.
No bo w końcu co byś zrobił, gdybyś dowiedział się, że trafiłeś w sam środek bitwy ? Bitwy którą toczą od pokoleń Nieśmiertelni z Upadłymi. Bitwy o Twoje życie.

Becca Fitzpatrick stworzyła świat który zajmie miejsce w wyobraźni każdego z nas; wciągnie i zainteresuje.
Tak więc, miłej lektury ;)
Moja ocena ? Zdecydowanie 9,5/10
                                                                                                                          Weronika

1 komentarz: